El cambio climático trae a Galicia una veintena de especies exóticas de peces

Al mar no se le pueden poner barreras. Es un medio abierto, continuo, como dicen los biólogos. Así que en principio no debería extrañarnos que por aguas gallegas pudieran aparecer peces originarios de otras zonas del planeta. Y no es una teoría descabellada en el caso de especies del fondo marino, donde las condiciones de habitabilidad son similares en la mayoría de océanos y mares. Por encima de los 1.000 metros, el escenario no es tan homogéneo. Ni la temperatura es la misma, ni el nivel de concentración de sal, ni la alimentación disponible. Por eso sí extraña que hasta el litoral de la comunidad estén llegando en los últimos años nuevas clases de jurelos, palometas, bertorellas, anguilas y otros ejemplares de pescado típicos de regiones tropicales. http://es.youtube.com/watch?v=GuXebNJpTm4

Esta entrada foi publicada en Redacción. Garda o enlace permanente.

4 Responses to El cambio climático trae a Galicia una veintena de especies exóticas de peces

  1. catuxa di:

    Eu penso que como sigamos así moitos edificios construidos cerda da orilla inundaránse debido a subida anual do nivel do mar.
    E por culpa desto morrerán especies que habitan nestos ecosistemas.

  2. lorena di:

    Realmente o teu post non é un dos que mais impacten en canto ó tema do cambio climático, pero si é un dos que mais claramente dan mostras de como este afecta á nosa comunidade, e polo tanto un dos que mais nos afecta. A aparición de novas especies exóticas nas nosas costas demostra que a temperatura da auga cambia, pois se non a supervivencia destos peixes sería imposible, e polo tanto que o clima cambia, que lle afecte ó noso habitat debería axudar a concienciarnos para intentar resolver isto. O que di no video é certo, sen embargo que apareza nun programa sobre fenómenos sobrenaturais fai que isto perda credibilidade.

  3. alba di:

    Penso que me gustaría máis escrito en galego, polo resto, opino o mesmo ca ti 😉

  4. lara di:

    Esta noticia é verdadeiramente alarmante.A economía galega está moi relacionada co mar, o turismo, a pesca, o marisqueo, etc son unha fonte de recuross moi importantes.A aparición de especies exótoicas en Galicia provocaría un desaxuste na cadea trófica o que implicaría a desaparición de especias endemicas moi valoradas.Ademáis das perdidas económica tamén deberíamos ter en conta a gran perdida de biodiversidade que isto supondría.

Deixa unha resposta